Гарантія якості

Наша політика у сфері якості та роботи зі споживачами досить агресивна, це обумовлено наміром компанії стати кращою в своєму сегменті. Якість - це не тільки чергова завдання, яке ми ставимо перед нашою командою, а, перш за все, це наша базова стратегія для роботи з клієнтами і подальшого розвитку компанії.

Продукція нашої компанії цінується за відповідність світовим стандартам якості. Прихильність цим стандартам стає можливою тільки при переорієнтації всіх внутрішніх функцій підприємства і його персоналу на виробництво продукції, яка перевершує очікування наших споживачів. У першу чергу, ми прагнемо отримати найбільш повне уявлення про якість, на яке розраховують наші клієнти. Ми постійно переглядаємо існуючі стандарти якості і формуємо на підприємстві культуру безперервного розвитку професійних якостей та удосконалення виробничих процесів. Наступні принципи, а також відповідний інструментарій, сприяючий їх реалізації, лягли в основу формування та впровадження системи управління якістю:

1. Представлення про наших покупців і повне розуміння їх бажань і переваг завдяки відкритості персоналу для спілкування і співпраці.

2. Контроль якості на всіх етапах виробництва від селекції соняшнику і до відвантаження готової продукції нашим клієнтам.

3. Ретельний відбір з усього врожаю насіння, що володіє найкращими смаковими, поживними і метричними показниками.

4. Застосування новітніх технологій при обсмажуванні насіння, що дозволяють зберігати їх природні корисні речовини і перешкоджають утворенню в них канцерогенів і холестерину, небезпечних для здоров'я.

5. Постійне навчання та інструктаж співробітників, абсолютне розуміння і виконання ними політики компанії в області якості.

Як тільки поставлена задача досягається, її рішення мають бути впроваджені і встановлюються нові пріоритети, щоб стимулювати подальше удосконалення якісних параметрів. Таким чином, ми здійснюємо постійний контроль якості виробленої продукції і пропонуємо тільки найкраще нашим клієнтам.